Zwrot

1.     W celu zwrócenia zakupionego produktu Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zamówionego produktu (proszę nie czekać na odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą jak dotrze do nas zwrot).

2.     Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj: https://drive.google.com/file/d/1qvAz6W3dpPPPuf3Num3CDxfGz0Hr3390/view?usp=sharing. Oświadczenie można przykładowo przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@nanowear.pl, w temacie wiadomości wpisując "Zwrot".

3.     W celu dokonania zwrotu zakupionego u nas produktu należy pobrać formularz zwrotu, a następnie:

a)     Wydrukować i wypełnić formularz zwrotu

b)     Przygotować fakturę lub paragon, który został dołączony do Twojego zamówienia

c)     Spakować zwracany produkt wraz z fakturą/paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu

d)     Zwrotu możesz dokonać za pośrednictwem Poczty Polskiej, przy czym musi być to przesyłka rejestrowana, lub za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej.

e)     Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a koszt bezpośredniego zwrotu produktu ponosi klient

f)      Przesyłkę należy wysłać na adres:

NANO WEAR

Agnieszka Tomaszewska

ul. Okólna 42

95-002 Łagiewniki Nowe

4.     Zwrot pieniędzy, w tym koszty dostarczenia zamówienia do Ciebie (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Cienie sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przez nas oferowany) w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o złożeniu oświadczenia o skorzystaniu z prawa do zwrotu.

5.     Jednocześnie informujemy Cię, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwrotu zamówionego produktu lub do chwili dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6.     Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki zostały przez Ciebie użyty przy pierwotnej transakcji. Zwrot płatności nie wiąże się z powstaniem dla Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj jednak, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wymiana

Na chwilę obecną nie ma możliwości dokonania wymiany zamówionego produktu.

Jeśli chcesz wymienić zamówiony u nas produkt – zwróć swoje zamówienie na warunkach opisanych powyżej i zamów interesujący Ciebie produkt. 

Reklamacje

 O chęci złożenia reklamacji możesz poinformować nas w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@nanowear.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja". Przykładowy formularz znajduje się tutaj: https://drive.google.com/file/d/1-hnoh0h6COW24i086uBBFrcqg8_7Bg1f/view?usp=sharing

 Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem należy przesłać na adres:

NANO WEAR

Agnieszka Tomaszewska

ul. Okólna 42

95-002 Łagiewniki Nowe

 

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji produktu poinformujemy Ciebie drogą mailową.